Pilih yang mana satu?
DashboardFollow
Boleh tolong click?
ClickClick
NURIRWANE IDR™


Album.......
Sunday, January 20, 2013 | 4:55 PM | 0 Candy[s]



Assalamualaikum,
hehe, nak story sikit. Aku buat album! Nampak gambar atas ni? Mestilah nampak, takkan la taknampak. Aku buat album ni sempena ktorang 2 tahun. Alaaa sesaje, kenangan bersama dah 2 tahun tu banyak sangat. Macam-macam ktorang lalui, bergaduh, fitnah paling banyak la. Ktorang kerap makan burger same-same, ade 1 hari tu, malam.. aku demam, aku nak sangat makan yougurtlicious. Tau? Buat-buat tau je laa eh? :P dia bawak aku pergi beli then makan kat tasik. happy sangat :')

Dulu...
aku form 3, dia form 5, satu sekolah. Tapi ktorang kenal bukan dari sekolah eh? Dari luar, angkara Ikaa dengan Wan. Diorang kenalkan ktorang, taksangka pulak 1 kepala! -.- kepala tak betul.

Ktorang couple 22 December 2010. Kenal daripada awal November 2010.

Alhamdulillah, ktorang sehaluan *ceh*

Aku nak blajaa betul-betul, tahun ni SPM! Aku nak masuk 1 kolej sama-sama amek diploma! Arghhh, ni azam baru, tekad sangat nak azam ni :'D


Haaa hari tu merentas desa sekolah, nak tau dapat nombor berapa? :D


Jadilahhh kan? :P Ktorang redah hujan-hujan, cikgu mantol betul.




Nak tengok majlis hari jadi amin? Nahhh..






Hadiah yang lain aku takkisah, yang laptop ni aku geram sikit! Perghh umur 9 tahun dah dapat laptop sendiri! Hahahaha, zaman zaman....











 
Maizatul Nurirwaneon Google+

❤ Freebies: Cursor


Daisypath Anniversary tickers
Sentuh sini!



Jom Exchange Banner ;)

iluvcontest
BUTIK AL_MUTTAQIN


Note: Terima kasih REVIEW Wane :)
Fiqah Hamed♥