Pilih yang mana satu?
DashboardFollow
Boleh tolong click?
ClickClick
NURIRWANE IDR™


Eeeeee geram!
Monday, January 21, 2013 | 9:25 PM | 0 Candy[s]




*tekan tekan kalau nak jelas*

Haaaaa tengok tuhhh! Masa tu aku geram sangat walaupun dah 2 tahun lepas.
Aku benci perempuan tu walaupun dia pura-pura baik dengan aku.
Dia still suka pojie -.-
masalahnye kenape putus dulu? 
Nak balik pojie? Fuhhhhh langkah mayat aku laa 'beby'
Bukan gaduh sebab lelaki.
Aku gaduh sebab dia cerita buruk pasal pojie kat aku,
padahal semua karut marut,
kak iera kawan dgn pojie dah lama kot.
kesian pojie kena fitnah.
Aku dengar macam-macam cerita budak form 5 tahun 2O12 fitnah pasal aku dgn pojie.
Please, korang lagi tua dari aku,
cepatlah matang eh? Walaupun dah 2 tahun berlalu.
Aku takboleh lupee bende tu.

Semoga Allah bukak pintu hati dia.











 
Maizatul Nurirwaneon Google+

❤ Freebies: Cursor


Daisypath Anniversary tickers
Sentuh sini!



Jom Exchange Banner ;)

iluvcontest
BUTIK AL_MUTTAQIN


Note: Terima kasih REVIEW Wane :)
Fiqah Hamed♥