Pilih yang mana satu?
DashboardFollow
Boleh tolong click?
ClickClick
NURIRWANE IDR™


Gambar bercuti!
Thursday, January 10, 2013 | 10:14 AM | 0 Candy[s]

Semua ni kat resort dan melaka river. Fuhhh.


Aku dengan eyka~



















 Tudung pink mama :*














Aku xD Hahaha!


Abang.






Aku xD

Yang bawah ni semua masa pergi karoke kat appartment,
ada tempat karoke, rancak.










 Bawah ni tok neng dengan opahh! Diorang best!




Bawah maklong dengan eyka


Atas ni mama dengan tok neng.



Seriosly penat aku upload semua, haha. Tapi best gila bercuti 5-7hb Jan haritu kat Melaka, ktorang stay kat Bayou Lagoon Resort. Aku tau korang semua suka tengok gambar je kan? Mana suka sangat baca, nahh amek :P











 
Maizatul Nurirwaneon Google+

❤ Freebies: Cursor


Daisypath Anniversary tickers
Sentuh sini!



Jom Exchange Banner ;)

iluvcontest
BUTIK AL_MUTTAQIN


Note: Terima kasih REVIEW Wane :)
Fiqah Hamed♥