Pilih yang mana satu?
DashboardFollow
Boleh tolong click?
ClickClick
NURIRWANE IDR™


Angin malam
Tuesday, March 12, 2013 | 4:04 PM | 0 Candy[s]

Tumblr_m22m87ekqz1rtp1mlo1_500_large 


Nak tengok tak seni hasil budak malas nak dengar perhimpunan rasmi hari isnin?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tattaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Bosan gile, tah pape je aku buat

Semalam, malam keluar dengan Pojie *yang ter ter tersayang*

Mula-mula pergi beli tudung sekolah, nak tau kenapa beli?

Aku basuh tudung sekolah, sekali dengan tudung bawal plain aku warna ijaw     

Memang ijaw abes la tudung sekolah aku.

Mase beli tu, Pojie pergi cari parking, aku beli la tudung dulu.

Tengah cari-cari ade la abang yg jage kedai ni datang.


Abg Kedai: Cari saiz ape?

Aku: M ke S ke.

Abg kedai: *caricari* dah habis la tinggal L dengan XL.

Aku: Aduhhh.

Abg kedai: Ni datang dengan sape? Ayah?

Aku: Taklah, kawan.

Abg kedai: Abang nak usha boleh? Form 5 eh?

Aku: Haaaa? Datang dengan pakwe la. A'ah form 5.

Abg kedai: Aduhhhh, sorr-sorry. Melepas.

Aku: Wkwkwkwkwkw *gelak takbenti*

Abg kedai: Nahhh, RM15 je abang kasi. Sbb tak dapat nak usha kau.

Aku: Kah kah kah *gelak besoo*

Abg kedai: Datang lagiiiiiiii ehhhhh.

Aku keluar tetiba Pojie dah tunggu, aku cerita kat Pojie, dia diammm je.

Jealous letewwww.

Aku layan ade sebab, abes takkan laa nak monyokk je muke. Nak beli tudung kan    

Jalan-jalan, then singgah maybank, aku mane reti bank in duit. 

Ape lagi, Pojie jelah yang kena.

Kiteorang jalan-jalan amik angin malam yang best.

Sambil memakai gelang tangan yang beserta loceng di beri oleh pojie kepadaku, *kecing kecing*

Haha, dah macam hantu gelang kaki

ke sana ke mari bunyi loceng.



Thanks reading!

Love you, xoxo







 
Maizatul Nurirwaneon Google+

❤ Freebies: Cursor


Daisypath Anniversary tickers
Sentuh sini!



Jom Exchange Banner ;)

iluvcontest
BUTIK AL_MUTTAQIN


Note: Terima kasih REVIEW Wane :)
Fiqah Hamed♥