Pilih yang mana satu?
DashboardFollow
Boleh tolong click?
ClickClick
NURIRWANE IDR™


Ohh goshh.
Monday, March 4, 2013 | 4:48 PM | 5 Candy[s]

Tumblr_m676xnnqb71rr8xn5o1_500_large

Hello, Assalamualaikum :)

Nak story pasal bisnes tudung kite, 

kite antara penjual tudung,

tapi bukan secara online atau pun di kedai,

kite niaga di rumah, kalau ada orang nak, dia amik atau kite hantar *dah kira untung aku hantarkan

Ada yang merungut, mahal la, itu la ini laa.

Mase order tudung, confirm sangat!

Mase nak amik tudung, itu la ini lah. Lambat betul.

Macam mane bisness aku nak jalan lancar?

Betul la, banyak cabaran meniaga ni.

Aku bukan ape, cuba korang fikir or imagine ape yang aku lalui.

Hmmm, anyways, thanks read :* Xoxo.

Assalamualaikum.






 
Maizatul Nurirwaneon Google+

❤ Freebies: Cursor


Daisypath Anniversary tickers
Sentuh sini!



Jom Exchange Banner ;)

iluvcontest
BUTIK AL_MUTTAQIN


Note: Terima kasih REVIEW Wane :)
Fiqah Hamed♥