Pilih yang mana satu?
DashboardFollow
Boleh tolong click?
ClickClick
NURIRWANE IDR™


Barang Zalora sampai!
Tuesday, April 9, 2013 | 2:36 PM | 3 Candy[s]

Ingat lagi tak entry ni?

 http://softness-self.blogspot.com/2013/04/zalora-nak-bagi-voucher-rm50.html

YES! Zalora dah confirmkan permintaan sy, nak voucher RM50 tu! Dah dapat dah!







Dan barang pun dah sampai! AWESOME SANGAT!




Just bile Wane pakai, senteng, singkat. Hehe, takpelahkan. Rezeki jangan di tolak hehe.

Seriously semalam baru je order, harini balik sekolah je tengok ada barang GDex sampai, mmg dah agak dah Zalora.

Then terus je bukak, tengok Zebra, hehe. Lawa sangat, kain lembut.


ZALORA CEPAT, PANTAS, DAN PUAS HATI.

Wane tak percaya pasal isu-isu yang cakap Zalora punya perkhidmatan teruk,

mereka saje je sabotaj Zalora, dengki punya pasal, haishhhh.

Seriously, I puas hati, thankyou Zalora!

Sebenarnya nak beli baju, takut saiz tak betul kan? Kalau Seluar Palazo or kain, dia ada getah.

Fuhhhhh, i love you la Zalora :D









 
Maizatul Nurirwaneon Google+

❤ Freebies: Cursor


Daisypath Anniversary tickers
Sentuh sini!



Jom Exchange Banner ;)

iluvcontest
BUTIK AL_MUTTAQIN


Note: Terima kasih REVIEW Wane :)
Fiqah Hamed♥