Pilih yang mana satu?
DashboardFollow
Boleh tolong click?
ClickClick
NURIRWANE IDR™


Perhatian untuk peserta Mini Segmen by Nurirwane
Thursday, April 25, 2013 | 2:13 PM | 2 Candy[s]

Tumblr_ma63onhz6w1ru98kfo1_500_large

WARNING!

Yang tak buat syarat dengan lengkap, saya akan random nama dia sekali dalam box Ice Watch saya *itu pun nak bagitau*

Kalau dia tak cukup syarat, saya akan buang nombor random dia dalam tong kitar semula bilik saya *ade ke?*

Ingat ye AMARAN KERAS.

Ada syarat-syarat baru, tengok SINI.

Dan senarai peserta di SINI.

Saya ingatkan lagi sekali, kalau ada sponsor yang mengadu,
saya akan terus KICK you out of this Segmen.

Garang tak? Hmmm, kena jugak buat macam tu.

And lastly, this Segmen akan tamat pada 4 May 2013.

Top Referral boleh pilih mana-mana satu hadiah!


Sorry guys, terlalu marah. Love you guys, xoxo.

Assalamualaikum.






 
Maizatul Nurirwaneon Google+

❤ Freebies: Cursor


Daisypath Anniversary tickers
Sentuh sini!



Jom Exchange Banner ;)

iluvcontest
BUTIK AL_MUTTAQIN


Note: Terima kasih REVIEW Wane :)
Fiqah Hamed♥